SONNENTOR Raráškovo Schlaukakao

Kód: 192
199 Kč
Skladem (4 ks)
Možnosti doručení

Kakaový nápoj s kořením (dóza 300 g)

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kakaový nápoj s kořením (dóza 300 g)

Výborné horké kakao s kořením jako skořice a kurkuma slibuje neodolatelný požitek. Mlsouni si teď opravdu přijdou na své. Lze podávat i v létě jako vychlazený nápoj nebo s kopečkem vanilkové zmrzliny a hodí se i do mramorovaných koláčů. Velmi snadná příprava také pro děti. 

Složení: třtinový cukr bio, kakaový prášek bio 41 %, koření 3,5 % (skořice Cejlon bio, kurkuma bio, nové koření bio).Obsah kakaa v kakaovém prášku min. 41 %

Návod k přípravě: 1-2 vrchovaté čajové lžičky Schlaukakaa smíchat se sklenicí teplého mléka (cca 250 ml) a nápoj je hotov. 

Upozornění: Koření se zcela nerozpustí, na dně šálku tak mohou zůstat drobné usazeniny. Kakao může mít různou hustotu, proto může výška náplně v jednotlivých baleních kolísat. Tato skutečnost nemá nic společného s váhou náplně, ta je vždy stejná, jak je uvedeno na obalu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pro spokojené miminko
Hmotnost: 0.2 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Příběh značky SONNENTOR se začal psát v roce 1988 nápadem nezaměstnaného mladíka Johannese Gutmanna v chudé oblasti rakouského Waldviertlu. Ten byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. A tak jako 23 letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavičkou.

Na stejných principech - bio principech - zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě, kterého učarovala myšlenka Johannnese Gutmanna dělat smysluplnou práci na pomezí potravin a lidové medicíny. 

Tomáš Mitáček: „když mi Johannes nabídl, abych se s ním pokusil vytvořit něco podobného v České republice, byl jsem právě před ukončením školy a neváhal jsem ani minutu.“

SONNENTOR znamená česky sluneční brána a logem se tak stalo usměvavé slunce s 24 paprsky – pro každou hodinu dne jeden.

Český SONNENTOR začínal nejprve s prodejem vonných éterických olejů a s pěstováním léčivých rostlin v biokvalitě, tehdy určených výhradně k exportu. Postupně však zájem o byliny v bio kvalitě rostl, s prvními prodeji pomohly také prodejny se zdravou výživou. SONNENTOR přinesl na český trh sypané bylinné směsi a později také porcované čaje. 

V roce 2009 se k SONNENTORU přidal Josef Dvořáček, který vnesl do fungování společnosti fůru invencí. Vznikla nová prodejna, exkurze do výroby, kavárna nebo bylinková, naučně odpočinková zahrada s vyhlídkovou terasou.

Koncept transparentnosti na všech frontách je jeho dalším obrovským přínosem nejen pro fungování společnosti, ale přispívá i k budování pozitivního obrazu bioproduktů a ekologického zemědělství v očích zákazníků jako celku.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz