SONNENTOR Sirup Bylinkové kouzlo

Kód: 183
239 Kč –16 %
SONNENTOR Sirup Bylinkové kouzlo
239 Kč –16 % 199 Kč
Skladem (2 ks)
Možnosti doručení

Tenhle sirup není žádná temná magie! Naše chytrá hlavička Rozárka smíchala svěžest bylinek se sladkostí jablíček a vykouzlila sirup, který zachutná malým i velkým.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nápojový koncentrát BIO 500 ml

Tenhle sirup není žádná temná magie! Naše chytrá hlavička Rozárka smíchala svěžest bylinek se sladkostí jablíček a vykouzlila sirup, který zachutná malým i velkým.

Složení: jablečný koncentrát bio 80 %, extrakt z bylinného čaje bio 20 % (máta okrouhlolistá bio, máta kadeřavá bio, verbena citronová bio, heřmánek bio, měsíček bio, jahoda list bio, malina list bio, artyčok bio, lékořice bio)

Pasterizováno, doporučené ředění v poměru 1:10. Před použitím protřepejte. Po otevření uchovávejte v chladničce a brzy spotřebujte. Bez přidaného cukru, barviv, aromat a chemické konzervace. Obsahuje přirozeně se vyskytující cukry. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Pro radost
Hmotnost: 0.2 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Příběh značky SONNENTOR se začal psát v roce 1988 nápadem nezaměstnaného mladíka Johannese Gutmanna v chudé oblasti rakouského Waldviertlu. Ten byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. A tak jako 23 letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavičkou.

Na stejných principech - bio principech - zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě, kterého učarovala myšlenka Johannnese Gutmanna dělat smysluplnou práci na pomezí potravin a lidové medicíny. 

Tomáš Mitáček: „když mi Johannes nabídl, abych se s ním pokusil vytvořit něco podobného v České republice, byl jsem právě před ukončením školy a neváhal jsem ani minutu.“

SONNENTOR znamená česky sluneční brána a logem se tak stalo usměvavé slunce s 24 paprsky – pro každou hodinu dne jeden.

Český SONNENTOR začínal nejprve s prodejem vonných éterických olejů a s pěstováním léčivých rostlin v biokvalitě, tehdy určených výhradně k exportu. Postupně však zájem o byliny v bio kvalitě rostl, s prvními prodeji pomohly také prodejny se zdravou výživou. SONNENTOR přinesl na český trh sypané bylinné směsi a později také porcované čaje. 

V roce 2009 se k SONNENTORU přidal Josef Dvořáček, který vnesl do fungování společnosti fůru invencí. Vznikla nová prodejna, exkurze do výroby, kavárna nebo bylinková, naučně odpočinková zahrada s vyhlídkovou terasou.

Koncept transparentnosti na všech frontách je jeho dalším obrovským přínosem nejen pro fungování společnosti, ale přispívá i k budování pozitivního obrazu bioproduktů a ekologického zemědělství v očích zákazníků jako celku.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz